Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


2. desember 2011

Ventetid

Det er koselig å vente på jula
Tenne lys, spise av julebaksten, pynte litt og se på Blåfjell med ungene


Adventslysene ble pyntet litt mer - med einer, kongler og svibler


Adventskalenderen er på plass - her i gården får barna gave hver sin ukedag,
På lørdag er det fellesgave.....


Og jeg strikker fortsatt på julegaver ......


Mens jeg venter på telenor som skal komme og fikse nett tilkoblinga som ble sprengt av lynet forrige fredag.
Å blogge via mobiltelefonen, tar ALTFOR lang tid for meg .....

GOD HELG; ALLE MINE VENNER!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails