Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


1. januar 2012

2011 på overtid

Da var 2011 over - og vi er godt i gang med 2012

 Vi hadde det så kjekt i går
 - hadde besøk av søster med familie .....


og kosa oss med god mat -
TAPAS har blitt en tradisjon som nyttårsmat hos oss ....


Nå har jeg fått ryddeånden over meg - og vips var alle juleduker ryddet bort.
Lurer på om juletreet også forsvinner i dag???

- Sidsel -

3 kommentarer:

  1. Hei og riktig godt nyttår! Jeg er fast leser av bloggen din, men har aldri skrevet innpå her før;) Men nå har det seg sånn at jeg også har fått meg symaskin, en helt billig enkel en, og vil gjerne ta opp igjen en gammel interesse for sying;) Lurte derfor på om du vet om en kan bestille stoff og denslags billig på nett noen sted? Og et spørsmål til, ser du nettopp har strikket en puff, helt nydelig, men jeg selv er veldig dårlig på strikking, har du noen gang sydd en puff? Tror du det lar seg gjøre og evt. om du har noen gode tips til meg, har så lyst å prøve! Takk for en flott og inspirerende blogg, veldig kjekt å følge med deg! :):)

    SvarSlett
  2. svar til anonym: jeg kjøper litt stoff på JYSK - de har noe, ellers bestiller jeg på www.stoffogstil.no (masse fint og av bra kvalitet)
    Ja, jeg har sydd puff. Først sydde jeg den som en sakkosekk - men den ble for stor og tok mye plass. Så sydde jeg den om til en puff. To store, runde stykker - med et avlangt stykke imellom .....
    Finner den ikke på bloggen her, så jeg har nok glemt å ta bilde av den ......
    Har planer om å sy en til iløpet av januar, så følge med - da kan prøve å lage en "oppskrift".....

    SvarSlett
  3. Tusen tusen takk for gode tips og råd:) Skal følge med videre, vær du sikker;) Ha en fin kveld!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails