Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


27. januar 2012

50.000 besøkende Give-Away

Tenk at jeg har hatt over 50.000 besøk på bloggen min !

TUSEN TAKK for alle besøk og koselige kommentarer


Som en slags takk - lager jeg derfor en liten Give-away
- og reglene er som vanlig:

Kommentar under innlegget her = 1 lodd
Link med bilde på facebook eller bloggen din  = 1 lodd

Du må også skrive om du vil ha strikkepakken eller sypakken

HA EI FIN HELG 


- Sidsel -

44 kommentarer:

  1. Hei Sidsel og gratulerar med gode besøkstall! Mykje inspirasjon å hente på din flotte håndarbeidsblogg. Blir gjerne med på denne give-awayen og prøver meg med 1 lodd. Vil gjerne ha den fine strikkepakken (har foreløpig nok av glidelåser :) Kristina

    SvarSlett
  2. Gratulerer med så mange besøkende!Give-away er alltid gøy, så jeg vil gjerne bli med og tar ett lodd. Skulle jeg være så heldig å vinne, vil jeg ha strikkepakken. God helg til deg!

    SvarSlett
  3. Hei
    Kan i skrive her, uten å vil ha lodd, men vinne samtidig?

    SvarSlett
  4. Gratulerer!Jeg tar et lodd også, og håååper jeg vinner strikkepakken! Nyyydelig farge på garnet!

    SvarSlett
  5. trøndern; du kan no ta lodd på strikkepakka da - så kan du gi den te ho i andre enden av sofaen....

    SvarSlett
  6. Hei!
    Jeg tar også ett lodd! Er ofte innom og finner mye inspirasjon! God helg! Vinner jeg, går jeg for strikkepakken :)

    SvarSlett
  7. Oi det var mange. Vil ha lodd jeg og:-)

    SvarSlett
  8. Så gøy!! Jeg vil gjerne ta ett lodd, og håper å vinne strikkepakke!!

    SvarSlett
  9. Jeg vil også ha skrapelodd, hvis jeg er kvalifisert. Det må no bli den strikkepakka I går får; det er ei i huset her som har strikkepinna, sjø ...

    SvarSlett
  10. Åhhh♥
    Hærlige pakker..er nesten vanskelig å velge..
    Jeg tror jeg må gå for strikkepakka siden jeg håper å lære meg å strikke ordentlig..og da er jeg vel ett steg nærmere..
    Kommenterer og linker..
    TVITVI...

    Ha en flott kveld og takk for koselig kommentar på bloggen min♥

    Klem fra Lill

    SvarSlett
  11. Denne er vi med på! Strikkepakken fristar mest, det skjønnar du vel. Artig med bloggen din, er innpå kvar dag!

    Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  12. Glemte å si at jeg ønsker strikkepakken, linket både på bloggen og facebook:)

    SvarSlett
  13. Wow Sidsel,50 000 besøkende er utrolig mange :) Så gøy.
    Kjempekoselig blogg du har.Spennende å se alt det kreative og fine du steller i stand :) Tar gjerne imot et par lodd ;) Linker til deg på facebooksiden min også jeg :)
    God helg til deg og dine :D

    SvarSlett
  14. Gratulerer med mange besøkende! Jeg tar gjerne et lodd, det garnet så nydelig ut :)

    SvarSlett
  15. Gratulerer med gode besøkstall!!

    SvarSlett
  16. Heisann storesøster! I e innom å kikke til stadighet, og blir mektig imponert.. Du får lære Persida nokken triks, ho har jo fått symaskin t jul av me! Så na sypakken hadde vært kjekt som en "vårgave".. Om ikkje e ho på utkikk etter symønster til dukkeklær... ;)

    Hils ungan, håpe vi kjem oss hjemover snart..

    SvarSlett
  17. Koselig med strikkeblogg - kanskje jeg blir en følger:-)

    marlbak@online.no

    SvarSlett
  18. Så fine ting du gir bort! En mulighet herfra:)

    Spirulin@hotmail.no

    SvarSlett
  19. Gratulere med sååå utrolig stor leserskare.... når jeg har rundet 10.0000 lesere, håper jeg at en give-away gave kan friste...for den blir spennende..Tar et lodd på strikkepakken, jeg og.Lykke til med de neste 50.000. Tante

    SvarSlett
  20. Gratulerer! HURRAAAA!!! Eg trekker eit lodd på strikkepakken:)

    SvarSlett
  21. Gratulerer med flott besøkstall og takk for mykje inspirasjon! Blir gjerne med med to lodd :)
    Om eg er så helig å trekke vinnerlodd har eg garn som førstevalg, men blir slett ikkje skuffet over å få ein sypakke!

    SvarSlett
  22. Dette må jeg jo være med på :)
    Gratulerer med så mange besøkende!
    Hvis jeg er så heldig å vinne, så synes jeg strikkepakken fristet veldig - men siden jeg nettopp har fått meg ny symaskin så sier jeg at jeg ønsker meg sypakken :)
    Krysser fingrene, og håper jeg vinner med ett av mine 2 lodd!

    SvarSlett
  23. Imponert over alt du rekker!

    Jeg ønsker meg veldig en strikkepakke! :-)

    Trine

    trineson@gmail.com

    SvarSlett
  24. Gratulerer med imponerende antall besøkende! :o)
    Jeg deltar med 2 lodd og ønsker meg strikkepakken.

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  25. Gratulerer med så mange besøkende på bloggen din =)

    vil gjerne ha strikke tøyet, for liker å strikke varme klær til jenta mi nå på vinteren :)

    linket på facebook =)

    ●♥✿❀Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ❀✿♥● Ha fortsatt en fin helg ●♥✿❀Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ❀✿♥●

    charlotte_kolnes@hotmail.com

    SvarSlett
  26. Gratulerer!
    Trekker 1 lodd og ønsker meg gjerne sypakken :)

    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett
  27. Gratulerer med 50 000 besøkende på bloggen!

    Melder meg på og tar ett lodd, og satser på strikkepakken.

    Hilsen Silje, simy@live.no

    SvarSlett
  28. Jeg vil gjerne være med med 1 lodd :)


    Mvh
    Hege

    hege_boe@hotmail.com

    SvarSlett
  29. Jeg vil være med og tar med meg ett lodd. Vil gjerne ha strikkepakken om jeg skulle være så heldig å vinne, da jeg ikke syr.

    SvarSlett
  30. Første gangen jeg er inne her, og blir flere.. Skulle jeg vinne, ville jeg bli glad for strikkepakken, smil!

    Beste hilsen
    Bente Hagen, netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  31. 1 lodd på meg.
    Strikkepakken.

    Tom Kenneth Green
    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  32. Satser 1 lodd på å vinne... valgets kval.... SYPAKKEN

    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  33. Hiver meg så klart med!
    Satser på vinnerloddet med et lodd :)
    Strikkepakken!

    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  34. Jeg tar gjerne ett lodd, og håper på at jeg vinner sypakken så kanskje jeg får tørket støvet av symaskinen og overlocken:P

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  35. Hello!
    Wonderful giveaway! I hope that I win :)
    (1 lodd, sypakken)
    -Mintsu-

    SvarSlett
  36. Jeg vil veldig gjerne være med:)
    1 lodd på strikkepakken ;)
    (signe@epost.no)

    SvarSlett
  37. Må jo nesten være med på denne!! Marikken har så lyst til å lære å strikke, så jeg tar ett lodd -på strikke pakken;-)

    Klem Therese

    SvarSlett
  38. Å så fin blogg du har! Blir med helt på tampem og trekker 2 lodd. http://konkurranseblogg.blogspot.com/2012/01/giveaway-hos-sidsels-kreative-hjrne.html

    Vil gjerne vinne strikkepakken, men skal også få brukt sypakken.

    Klem

    SvarSlett
  39. Så flott blogg! Jeg trekker 2 lodd og krysser fingrene for at strikkepakken blir min :-))

    SvarSlett
  40. Såå gøy å oppdage den kreative bloggen din!!! Gleder meg til å følge deg videre...og la meg inspirere!! Skulle jeg være så utrolig heldig å vinne hos deg,så hadde strikkepakken vært helt perfekt!! Har alltid med meg noe å strikke eller hekle på i veska!!! Klem Ruth

    SvarSlett
  41. Kjempekoselig blogg å besøke:)
    Vil gjerne være med og tar 1lodd:)

    ønsker meg veldig sypakken , da alle stoffer og tilbehør er satt på lager grunnet flytting. Bare maskinene igjen..

    mvh
    kjerstin

    odkn2@online.no

    SvarSlett
  42. Så herlig. Om jeg hadde vunnet kunne jeg virkelig ha tenkt meg strikkepakken. Gud hvor flott! Jeg har delt http://tonelykke.blogg.no/1328049850_vinn_flotte_premier_h.html

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  43. Jeg er med! :-)
    Jeg kan ikke strikke men, jeg vil gjerne prøve, håper jeg blir like flink som deg da.. ^^

    SvarSlett
  44. Gratulerer med så mange besøkende :) Oioi, jeg kunne tenkt meg begge, jeg ;) Men aller helst strikkepakken :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails