Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


2. januar 2012

Avslutninger fra ifjor

Jeg har bestemt meg for at januar skal brukes til å rydde opp etter 2011

(sjal i Faerytale - påbegynt i november - avsluttet i romjulen)

Påbegynte håndarbeider skal avsluttes, sy-oppdrag skal fullføres 
- og jeg skal skaffe meg oversikt over alt garn, stoff og tilbehør jeg har

Så i går begynte jeg - med å kaste ut jula ....
- i morgen skal jeg begynne å trimme bort juleflesket ... 
- og i kveld - skal jeg fortsette på ett av de mange påbegynte håndarbeidene mine

- Sidsel -

2 kommentarer:

  1. Det høres bra ut. Min ambisjon på håndarbeidsfronten er først å få laget en del ting til meg selv - det blir lett nedprioritert både før jul og midt i alle de andre behovene som dukker opp om votter og sokker... Jula er ellers ryddet nesten helt vekk nå i dag - og det med å trimme litt høres ut som en bra plan for i morgen - kanskje... Godt nytt år!

    SvarSlett
  2. Du store alpakka! for ei god lue du strikka til svoger´n din. Lua av alpakka-garn er virkelig en gave som varmer ..:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails