Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


26. januar 2012

Et skap blir hvitt

Har vært hjemme en uke med lillesøster som har tatt mandlene
Trodde jeg skulle få tid til å gjøre litt -
men pasienten har krevd sitt (mest underholdning og mamma hent ditt og datt)


Men innimellom henting av yoghurt og is, medisinering og lesing av bok - 
har jeg fått malt skapet hun skal ha på rommet sitt 


Satte på nye knotter også - lilla med hvite prikker
SÅ mye bedre nå enn som det var (syrebeisa furu med messing-ring håndtak)

Men om kveldene mens pasienten sov -
fikk jeg strikka litt på dukka hennes


Har masse superwash - restegarn, så jeg har nok til både dukke og klær
Kjøpte hudfarga garn, for det trodde jeg ikke jeg hadde - men hadde visstnok det også ....

Ser at bloggtelleren nærmer seg 50.000 besøkende - og jeg er overveldet!!!!
Tenk at så mange har besøkt bloggen min......
Tusen takk - og en spesiell takk til dere som legger igjen kommentarer også

(skal prøve å få laget til en 50.000 give-away i morgen)

Ha en fin, fin kveld!!!

- Sidsel -


7 kommentarer:

  1. Så flott skap. Fantastiske knapper, da!:)
    Gleder meg til å se dukken ferdig!

    SvarSlett
  2. Så utrolig fint skapet ble. Ser jo helt ut som nytt.

    SvarSlett
  3. Skapet ble kjempeflott, godt gjort å få malt litt sånn innimellom sykepleiertjenesten. :-)

    SvarSlett
  4. Du er så flink♥

    Ha en flott dag og god bedring til prinsessen

    Klem fra Lill

    SvarSlett
  5. Så flott det skapet ble:) har noen furumøbler selv som jeg vurderer å male, men venter til vi er kommet i hus i drømmehuset:)

    SvarSlett
  6. Spendt på å se denne ferdig. Jeg har også strikket flere sånne dukker. Veldig koselig.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails