Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


5. januar 2012

Husmortips; smarte tørkestativ

Her kommer årets første husmortips (mulig det kommer noen flere slike etterhvert)

Nå om vinteren blir det endel innendørs klestørk - og dette tar ganske mye plass
Jeg er av den typen som IKKE LIKER vingestativ 
- de har en lei tendens til å alltid bli stående MIDT på stuegulvet - nedlesset av tøy


Når jeg fikk nytt vaskerom - kjøpte jeg dette stativet på Ikea
Det henger høyt oppe under taket, tar nesten ikke noe plass 
- og kan slåes ned og bli hengende langs veggen når det ikke er i bruk

Men dette er jo ikke nok til en stor familie 
- så derfor kjøpte jeg dette tørkestativet på Claes Ohlson 

Her kan jeg velge å henge i 1-2 eller 3 etasjer - og på hele eller halve stativet 
Stativet er også veldig enkelt å slå sammen
Det mest geniale er at det har hjul - og kan rulles bort om det står i veien

Ja, ja - bare en skikkelig husmor kan glede seg over noe så banalt som et tørkestativ :-)

Nå er det strikketid -
reste-sokker til storesøster på pinnene i kveld ....

- Sidsel - 

3 kommentarer:

  1. glad jeg har tòrketrommel og gratis stròm på solskinnsdager - som vi har flest av... Ønsker meg dog et slikt tørkestativ som henger på veggen til store dynetrekk osv - og til det som ikke går i trommelen. Har hatt ett slikt på hjul, det likte jeg ikke noe særlig, kan jo bare henge opp smått på det... henger du kun oppe, er det plass til bare en halv vask.. hehe jaja... det ble kanskje litt negativt her - uff, ikke meninga det altså!!! gratulerer med søstra di!!! Trivelig altså!!!! Godt nytt år til dere alle håper alle stormer har løyet... :)

    SvarSlett
  2. fra AnnYvonne- det skjønte du kanskje... hehe :)

    SvarSlett
  3. sorry, men jeg er ikke enig, AnnYvonne. Jeg kan henge 14 store hånduker på mitt stativ - og det har jeg aldri i en vask. Jeg henger stort på ene siden og smått i 3 etasjer på andre siden - og får plass il ALT fra en 7 kg vaskemaskin på dette. Sengetøy henger jeg utendørs.....

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails