Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


14. januar 2012

Merkelig vest

I går fikk jeg gjort ferdig dette strikketøyet - som er en vest


Strikket på tvers, som et stort stykke - og med hull til armene som jeg hekla kant rundt


I følge oppskriften skulle jeg bruke Plum og Panda -
men siden vi ikke hadde Panda i butikken, brukte jeg Finull istedet


Vesten skal kunne brukes på flere forskjellige måter - håper jeg finner ut av det .......
Må i allefall ha et belte eller en nål for å holde den sammen
Kanskje jeg skal lage en nål - av en diger treknapp?

Har begynt på en tunika i Finull til lillesøster - farger og mønster etter egen fantasi

HA EN FIN LØRDAGSKVELD 
- med eller uten håndarbeid

- Sidsel -


4 kommentarer:

  1. Den så veldig fin ut.....Sikkert masse muligheter med den!

    SvarSlett
  2. Enig! Knallfin!
    Tror jeg ville hatt et belte i livet på den:-)

    SvarSlett
  3. Kjempe-fin vest! Skulle likt å strikket en sånn til meg selv...kanskje en dag ;) En knapp som nål hørtes ikke dumt ut...håper vi får se hva du bestemmer deg for..? Ønsker deg en fortsatt fin søndagskveld - klem fra Anne!

    SvarSlett
  4. Hehe, Sidsel, ja vi er mange normale strikkeglade damer med strikkekuva full:-) En flott hobby!

    Jeg likte denne vesten kjempegodt, en sånn kunne jeg tenke meg å legge opp, det er alltid plass til et strikketøy til på pinnene.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails