Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


28. januar 2012

NY OVN - og siste overlevning fra jula

I dag våkna jeg til lyden av slagboremaskin - 
for da var mannen i huset i gang med å montere ny vedovn


Det måtte bores nytt hull i pipa - og det gamle mures igjen
Nå er det bare min jobb igjen - nemlig maling av muren
Men det blir ikke i dag - for murpussen  må tørke noen dager (heldigvis :-)


Jeg måtte bare vise fram overlevningen fra jul, som blomstrer ved siden av vårspirene mine ....
Amaryllisen blomstrer for 3. gang ....

Nå er det lørdagkveld i heimen - med strikking, sushi og hvitvin .....

IKKE GLEM Å DELTA I GIVE-AWAYEN MIN .....

- SIDSEL -

4 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny ovn; nå kan du endelig lage ovnsbakt brød ...

    SvarSlett
  2. Gratulerer.Kjempekoselig ovn/peis. Lurer på om du gjør som din mormor gjorde. Pussa glasset i døra hver kveld etter bruk. Da har du den "som ny" lenge i hvertfall.

    SvarSlett
  3. Glemte å si at ovnen var fole fin - og at vi her i huset har en som er ganske maken :-)

    SvarSlett
  4. Angående kommentaren din på innlegget i bloggen min: Far sjøl har jo ei knallgod lue strikka av alpakkagarn; sikkert mykje varmere den enn MFK-lua på avbilda på bloggen ..:-)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails