Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


31. januar 2012

Nydelig vintervær

Fri fra jobben betyr egentlig bare tid til å ta igjen forsømt husarbeid
Men etter å ha vaska badene og satt rundstykkedeig - 
måtte jeg bare benytte meg av fineværet, og ta meg en tur på fjellet


Tynt snødekke, sol og -5 grader

Vel hjemme var det bare å trille ut og steke rundstykker 
- for så å nyte en deilig lunsj ....


Surfe på nettet, blogge litt, drikke kaffe .....

Før jeg igjen må brette opp ermene og vaske over gulvene - og lage middag


TUSEN TAKK for mange koselige hilsener de siste innleggene mine
- og kjekt at så mange vil være med på Give-awayen min

Det blir trekning i morgen etter jobb, så du har enda muligheten til å delta

- Sidsel -

4 kommentarer:

  1. Du er ikke riktig vel bevart, jeg mister nesten pusten !!!

    SvarSlett
  2. Så vakkert det er hos deg! Og for en energi du har! Ha en fin tirsdagskveld!

    SvarSlett
  3. Så utrolig deilig ut!! Både med kalt vintervær og grove rundstykker;-)

    Fin tirsdagskveld;-)

    SvarSlett
  4. Hei - flinke deg - jeg er også gjerne med på trekning - på strikkepakke - ha en fin kveld og morgendag

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails