Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


24. januar 2012

Pinneetui

Når min strikkeglade søster fyller år - 
passer det fint med en slik gave


Her er plass til både rundpinner, 5-pinner og heklekroker
Jeg fylte på med det jeg hadde dobbelt av ...... (gjenbruk er jo også fint)
La ved noen nøster med bomullsgarn også - til kjøkkenkluter el.l

Gaven fikk hun i går, når hun hadde selskap - så da kan jeg bloggen den i dag .....

Ute skinner sola - men jeg og lillesøster må holde oss inne
Er jo bare ei uke siden hun tok mandlene

Så dagens plan, er å rydde rommet hennes -
sortere leker, flytte inn i nytt klesskap og ikke minst vaske der

- Sidsel -

4 kommentarer:

  1. Så heldig hun er..
    Her har jeg strikkepinner og heklenåler,sytråd og nåler på norgesglass..
    Dekrotivt på hyllen men litt knotete under strikkeing/hekling..

    Kansje eg får prøve lage en slik jeg også:)

    Ha en flott kveld

    klem fra Lill

    SvarSlett
  2. Så flott og praktisk gåve! Kan eg spørre deg kor du fant mønsteret til etuiet? Eg har nemleg mine pinnar strødd litt her og litt der i strikkekorg eller posar. Skulle gjerne fått litt meir orden og den var jo super.

    SvarSlett
  3. Genial gave, Sidsel. Slik får jeg lage etter hvert..strikkepinnene stikker ut overalt. Tror din mor laget noe lignende i "gamle dager".Du er oppfinnsomheten på to bein :)

    SvarSlett
  4. Nå er det like før Sidsel har 50 000 sidetreff på bloggen, folkens! "Premien til vinneren" er at du får lov til å vaske ned heile huset hun/de bor i ..;-)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails