Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


8. januar 2012

Restesokker

Prøver å bruke av restegarn-lageret til sokker
Nå var det storesøster som fikk nye sokker, og hun fikk velge farger selv


Sokkene er litt lange - slik at de går godt opp på leggen

Tenkte å bruke januar til restegarn-strikking, men den tanken varte ikke lenge
Vi hadde varetelling på jobb - og jeg telte garn ....
- ikke rart jeg falt for fristelsen og kjøpte litt ....

Så nå strikker jeg vest til meg selv - superenkel - i rillestrikk på tvers ..... 

Må innrømme jeg plukka med meg garn til et sjal også 
- må bare finne et passende mønster først (eller tegne ett selv)

Ha en fin strikkekveld 

- Sidsel -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails