Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


4. januar 2012

Søt forklekjole og en pute

 Kunne ikke gå ifra denne søte forklekjolen


Den var på salg og kosta bare 115kr - og passer nok fint til lillesøster til sommeren

I går fikk jeg gjort ferdig en pute
Hadde hekla noen ruter i fjor - som jeg hekla sammen 


Så sydde jeg ei pute, som jeg monterte hekla-stykket på
Da fikk jeg prøvd den nye symaskina mi også - og jeg er storfornøyd !!!

I kveld blir det litt sokkestrikking, 
og utprøving av nytt garn og mønster ....

- Sidsel -

2 kommentarer:

  1. Nydelig heklepute!
    Og kjempesøt kjole. Elsker sånne nostalgiske kjoler:-)

    SvarSlett
  2. Å den kjolen er nok kjempesøt på!! Har lignende fra Nyblom og Kollen til jentene. Skikkelig Marikken kjole;-)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails