Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


22. januar 2012

Strikkavotter

Har strikket noen par votter de siste månedene - flere ble gitt bort som julegaver
Selbuvotter, blånisse-votter, rødnisse-votter, rillevotter, tovavotter.....


Nå sist tova, stripevotter til storesøster
Så nå skal hun slippe å fryse på fingrene

 Lageret med Finull-garn krympa litt - men enda har jeg garn til mange par votter ....

Nå har jeg funnet fram strikkedukka jeg begynte på før jul en gang -
og planen er å gjøre den ferdig før jeg begynner på noe nytt
Nå har jeg bare 2 halvferdige prosjekter igjen fra i fjor 
(og ett fra i år ....)

Fin søndagskveld til deg!
- jeg skal male siste strøk på et tidligere furuskap -

- Sidsel -

5 kommentarer:

  1. Åhh..disse var supersøte..skulle ønske jeg kune strikke votter:)

    Ha en flott søndag og god uke..

    klem fra Lill

    SvarSlett
  2. For det første må jeg bare få si 1000takk for vesten, den var akkurat slik jeg så den for meg! Så den blir nok brukt masse :)
    Så må jeg få si at det var en søt tunika på en søt jente på innlegget under her. Og disse vottene du viser her ble jeg glad av å se på, skikkelige glad-farger :)
    Ønsker deg en fin'fin søndagskveld, klem fra Anne!

    SvarSlett
  3. Som en oppfølgingskommentar til hva du skrev i bloggen min:I Vistdalen e det fint ja, og kjøle mange fotomotiv. Egentlig bare fantasien som setter begrensninger :-)

    SvarSlett
  4. Kjempeflotte votter. Disse ser skikkelig varme og gode ut. Kan tenke meg at brukeren er veldig fornøyd. Tøft å bruke en annen farge på tomlene :-)

    SvarSlett
  5. Fatastiske votter. Likte de svarte og rø? me tau på litt lengre ned på siden... Tar d i mot bestilling? skulle hatt et par sånne på jobb... har noen ullvotter med hull i til tommel og hele handen (søskenbarnet mitt som har laget på hi sida) De er de beste uansett, men når det blåser i tillegg hadde det vært godt med noen uten hull...

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails