Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


11. januar 2012

Votter, mere garn og mange nye idèer

Ullsokker og ullvotter er det alltid behov for - 
og slikt kan en godt bruke restegarn til

Rester av finull-garn ble til rillevotter
- som er superenkle å strikke
Vottene strikkes frem og tilbake, syes sammen og toves
Så nå har lillesøster fått nye "barnehage-votter"

Et annet prosjekt som ikke er helt ferdig ......
Finull og Plumet - i rillestrikk og STORE maskerader innimellom 
Kanskje jeg blir ferdig i kveld?

 Eller kanskje jeg begynner på et nytt prosjekt? 

Har kjøpt inn garn til en tunika til lillesøster 
Designet har jeg bare i hodet enda - og planen er å få det ned på papiret først

Litt Inca garn i fargen Petrolblue (bildet lyver ang fargen) 
Dette skal bli et sjal - men også her må designet ut av hodet og ned på papiret først

Vet ikke hva som frister mest, jeg - skulle gjerne gjort ALT på en gang!!!

- Sidsel -

6 kommentarer:

  1. Fine votter :)
    Man får som du sier aldri nok av slikt på denne årstiden!

    Kos deg videre med strikkingen,
    Klem JATTE♥

    SvarSlett
  2. Så effektiv du er da! jeg er Imponert;-)

    SvarSlett
  3. Du verden for en produktiv dame !!! Skulle jeg ha strikket så mye som du hadde jeg fått mange gratis karusellturer ;)

    SvarSlett
  4. Ah - kjenner den følelsen. Man har så mange prosjekter man vil gjennomføre. Døgnet har bare ikke nok timer... Eller kanskje man bare skal slutte å jobbe slik at man kan være hjemme og strikke og scrappe :-) hihi

    SvarSlett
  5. Så flotte votter..og kjempeenkel sier du..
    Hmm...eg må vel ha det inn me skje..
    Har du oppskrift?

    Lill

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails