Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


4. februar 2012

Bakstelørdag

Har lenge tenkt å prøve meg på kanelknuter -
det ser liksom litt flottere ut enn kanelsnurrer .....
I dag måtte jeg bare prøve 


Med how-to-do-video på youtube, var det ikke vanskelig i det hele tatt


Faktisk smaker de mange ganger bedre enn kanelsnurrer også ....

Mens jeg fortsatt var i bakehumør - laga jeg en Tropisk Aroma også
Nydelig sjokoladekake, med litt kryddersmak - akkurat som min farmor brukte å lage


Så nå kan kaffegjestene bare komme J

Ha en fin lørdagskveld!

- Sidsel -

5 kommentarer:

  1. Flott kake og bakverk, men kjenner jeg blir mett bare av synet!

    SvarSlett
  2. Mmmmm.. så helt nydelig ut;-)

    SvarSlett
  3. Mmmm...så skikkelig deilig ut.. :)

    SvarSlett
  4. Takk, jeg kommer til kaffe, men da må du gjemme en bit tropisk aroma..og en snurr..mmmm

    SvarSlett
  5. Mmmmså deilig det ser ut Sidsel. Stikker innom og smaker en gang :) Imellomtiden kopierer jeg av oppskriften :)

    Natta!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails