Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


22. februar 2012

Vottepar nr 5 i år

Da er jeg ferdig med votterpar nr 5 i år
Dette går i posten til Bergen i dag - til et av mine søskenbarn der

 Vottene er strikka i finull garn og tova - da blir de myke og gode

Så nå har jeg fått krympa restegarn-lageret enda litt mer


Siden tommelen havna i det grønne feltet - måtte den bli grønn

Nå er det "modell - strikking" for Husfliden som står på tapetet
Jakke i 6 års str med mønster og flere farger - spennende prosjekt

(den grønne jakka fra i fjor ligger også i strikkekurva og minner meg på at den ikke er helt ferdig enda)

- Sidsel -


5 kommentarer:

  1. Kjære Sidsel...du er bare fantastisk. Tror disse er midt i blinken til en Bergensdame. Akkurat hennes stil :)

    SvarSlett
  2. Flotte fargar! Tenkjer det er nokon som blir glad for desse!

    SvarSlett
    Svar
    1. der fikk du til å kommentere også, Jofrid..... ikke værst
      Ja, håper denne mottakeren blir like fornøyd som de andre mottakerne har blitt for slike votter

      Slett
  3. Hei hei

    Fikk et hot hot tips om at du hadde posta dei. Dei ser FANTASTISKE ut! Gleder meg stort til å ta de på og få de KULESTE vottene på jobben

    SvarSlett
  4. Heihei
    Takk for at du er med i give awayen min:)
    Du linker ved at du kopierer web adressen og limer inn i statusen din på facebook:)

    klem fra Lill

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails