Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


16. februar 2012

Fint brett og enda et par votter

Se, så fint brett jeg har fått !!!
Har hatt besøk av mine svigerforeldre noen dager - 
og de vet akkurat hva jeg liker av slikt andre kaller "gammelt skrot"

Dette brettet kommer fra svigermor sitt barndomshjem utenfor Bergen

Nå står brettet på salongbordet med lys, moser og kongler på
Tror jeg må lage det litt mere vårlig her nå - bare jeg får tatt unna helgevasken .....


Jeg har fått dilla på å strikke votter i det siste
Dette er lillebror sine stripe-votter
De er strikket i finull-garn - på litt tykkere pinner enn anbefalt - og så tover jeg dem

Grei måte å få brukt opp restegarn på 

NÅ er det tid for husvask - slik at jeg får tid til strikking i kveld!!!

- Sidsel -




5 kommentarer:

  1. Tror d fatet forsvinn på mystifistisk vis en dag...

    SvarSlett
    Svar
    1. faktisk så tenkte i på de me en gang i fikk d......

      Slett
  2. Så heldig du er! Jeg har en svigerfar som vet hva jeg liker av "gammelt rask". Han leter gjerne etterting på bruktbutikken der de bor for meg også :)
    Inviterer deg til giveaway hos meg nå

    SvarSlett
  3. Hei!
    Takk for kommentarer. Etter at jeg byttet til innebygd kommentarfelt (for å kunne svare på kommentarer), finner jeg ikke alternativet for å ta bort bekreftelsen. Ser selv at den har tatt helt av på andre blogger jeg har kommentert på i dag...

    SvarSlett
  4. nå ser jeg at du har klart det. tar gjerne imot tips. takk for linken forresten!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails