Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


18. februar 2012

GRØNN kake

Fikk i oppdrag å lage en grønn marsipankake
Og her er resultatet
Synes den måtte pyntes med blomster ......


Jeg bakte 3 sukkerbrød i langpanne - som jeg delte opp og la i 2 etasjer
Kaka ble fylt med krem og jordbærsyltetøy
Marsipanen ble farget grønn, og lagt på i to omganger
Blomstene er farget marsipan med melisglasur prikker

Håper kaka SMAKER godt - grønn marsipan er riktignok ikke apetittvekkende

Nå er det strikketid - 
og i kveld er faktisk strikketøyet mitt GRØNT .....

FIN, FIN LØRDAG TIL DEG!

- Sidsel -

4 kommentarer:

  1. Her e d bare en ting å si; WOW!!

    SvarSlett
  2. Hvis ingen tør å spise den grønne kaka Sidsel - ikke fortvil! Bare å legge den til tørk, og vips, så har du et okey maleri til å ha på veggen ;-)

    SvarSlett
  3. Haha Gunnar!!! Men fantastisk KUL kake... :D

    SvarSlett
  4. Så nydelig kake!!! GRØNN a gitt :D

    Ønsker deg en fin helg videre -
    Klem Jatte!

    Ps: Har en konkurranse inne hos meg om du vil delta!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails