Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


17. februar 2012

Hjerter

Inspirert av LHLs kampanje Hjertelig hilsen måtte jeg prøve meg på noen heklehjerter


Storesøster la straks beslag på disse tre - som hun ville ha til vennegaver
Hun mente også at tre var litt for få - så jeg må nok til å lage flere i morgen


Jeg ser det ligger flere oppskrifter ute på nettet, 
men denne fant jeg hos Rett og vrang - en blogg som er verd et besøk


- Sidsel -

3 kommentarer:

  1. Flotte hjerter, skjønner at desse blei populære å gi vekk i gaver :)

    SvarSlett
  2. Flink du er Sidsel! God helg og lykke til med jenta di;-)

    -Therese

    SvarSlett
  3. Hva med hjerter til hun som er så forelska???

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails