Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


14. februar 2012

Kjekt å få ....

I dag har jeg fått meg en ny bok ....


En bok full av bilder og små historier om uferdige strikketøy
OG det verste er at jeg kjenner meg godt igjen ...... 

 1 og 1/2 vott - som begge mangler tommel 
1 ferdig sokk og en uten tåfelling, fordi jeg slapp opp for garn
1 umontert genser, siden eieren vokste fortere enn strikketøyet ......

Godt å vite at det er flere som meg .....
Selv om jeg fra nå av har bestemt meg for å gjøre ferdig ALLE påbegynte ......

Har igjen bare ett strikketøy fra i fjor - og 2 fra i år, og det er ikke så ille da

- Sidsel -

1 kommentar:

  1. Hehe, en artig bok høres det ut som. Også er det jo godt å vite at man ikke er alene!

    Jeg lider nok mer under det ikke ukjente fenomenet at jeg handler inn garn/stoffer til ett prosjekt, men så kommer jeg liksom ikke i gang med det, men så handler jeg inn enda mer til ett annet.. Lageret mitt vokser raskt....

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails