Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


12. februar 2012

Morsdag - og selbuvotter

Koselig med morsdag - 
jeg har fått både blomster og kake - og ikke minst mange fine kort


Mannen i huset lagde middagen også - så her har mor bare slappa av
..... og strikka ....


Endelig ferdig med selbuvottene mine .....
Strikka dem i finull-garn på litt tykkere pinner enn anbefalt -
slik at jeg kunne tove dem litt før bruk


Nå er jeg godt igang med ullbukse til lillesøster - i ull og alpakka-garnet Sterk
Strikker stripete glattstrikk-bukse denne gangen i lilla og grått

Så da ligger det igjen bare ett prosjekt fra i høst -
(jakke med flettemønster, hvor halsfellingen må gjøres om igjen - GRRRR )
Den skal jeg ta etter denne ullbuksa!!!

Ha en fin søndag videre - med eller uten strikketøy!

- Sidsel -


3 kommentarer:

  1. Så flotte votter! Og fin bukett du har fått også :)

    SvarSlett
  2. Det var som om jeg skulle ha strikka selbuvottan sjøl - bare enda litt bedre
    ;-)

    SvarSlett
  3. Koselig å få servert middag av mannen.
    Å som du strikker. Selbuvotter er favoritten her i huset også selv om de ikke er strikket av undertegnede :)
    Ha en toppers ny uke
    Randi

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails