Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


28. februar 2012

Se, hva jeg fant ....

.... i hagen .....


Masse snøklokker - i klynger, og spredd utover i plenen ....


Masser av krokus, som bare trenger litt mere sol og varme for å springe ut ....


Har fri fra jobben i dag, og sitter hjemme og strikker .....
Har et håp om å bli ferdig med den strikke-modellen denne uka
(men det er ganske mye monteringsarbeide på den, så vet ikke om det går)

Jeg har jo så mange andre idèer som skulle vært satt ut i livet også ......

- Sidsel -

3 kommentarer:

  1. Ja, er det ikke herlig med de første vårtegna? Fantastisk!
    Blir så inspirert av all den strikkingen din, men med en liten baby i hus blir det begrenset med tid her i gården!

    Ha fortsatt en fin uke!

    SvarSlett
  2. Artig! Tidlig vår i ytre strøk, ser jeg :-)

    SvarSlett
  3. For noen fantastiske vårtegn!! Herlig med en strikkedag hjemme da :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails