Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


17. februar 2012

Strikkabukse

Har strikka ny ullbukse til lillesøster
Strikka i garnet STERK, som er 40 % ull, 40% alpakka og 20% nylon
Det kjennes varmt, mykt og behagelig ut
Tror nok det er ganske slitesterkt også, siden det er nylon i det


Buksa er litt lang i beina til henne i år, men det er jo bare til å brette opp


Lurer på om jeg skal strikke genser også - slik at det blir et sett
 Men det tror jeg at jeg venter med til høsten

NÅ skal jeg rekke opp forstykkene på jakka mi - og felle RIKTIG i halsutringningen
Gleder meg til å bli ferdig med den siste etterlevningen etter 2011.....

Ha en fin strikkekveld!

- Sidsel -

2 kommentarer:

  1. Så fin ei bukse, heldige lillesøstra di :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Får ikke til å legge inn innlegg på annen måte jeg så jeg tar sjansen slik :0)
      Tenker at det er bedre med for lange ben enn for korte, og fargene var kjempe herlige!!!! Flink du :0)

      Slett

Related Posts with Thumbnails