Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


2. februar 2012

Torsdag uten stress

Torsdag er egentlig vaske og bakedag her i huset  - 
men i dag - har jeg INGEN store planer
Jeg må nok vaske over gulvene - men etter det, skal jeg bare strikke!

På ett av mine mange delvis ferdige strikketøy .....


- halvferdig sjal - i fargen petrol-blue (ser blått ut på bildet, men, men)


- strikkedukke - som mangler ett øye, bakhode og hår


- selbuvotter - vott nr 1 mangler tommeltupp, også har jeg en vott igjen


Jakke som mangler en arm, hvor jeg oppdager feil i halsfelling, og ikke gidder å rekke opp ....
(Den er egentlig lysere grønn, men når jeg tar bilder inne - ødelegges fargene)



Garn til ullbukse og sokker - som jeg IKKE skal begynne på, før jeg er ferdig med noe annet

HA EN NYDELIG TORSDAG!!!

- Sidsel -

1 kommentar:

  1. Haha - fristende å begynne på nye prosjekter ja. Her er også en rolig torsdag uten store planer. Er virkelig deilig med slike dager innimellom. Da blir det blogging og scrapping på meg. Strikkingen tar jeg til kvelden når tv'n kommer på. Mulig jeg blir ferdig med en babydress i dag - da får jeg begynne på en Marius til en baby i morgen!! O'glede :-) Ha en herlig torsdag!! Klem

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails