Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


1. februar 2012

TREKNING i min give-away

TUSEN TAKK for alle hyggelige kommentarer 
- og kjekt at SÅ mange ville være med på give-awayen min

I dag har jeg foretatt trekning
Skrev opp alle navnene på en liste (skrev to ganger de som skulle ha to lodd)
Så fikk alle et tilfeldig nummer - og så trakk jeg tall med Random

Vinneren av strikkepakken er Beate MB
Snart kommer dette i postkassen din!


Vinneren av sypakken er Ørjan (som også er min bror)
Han har akkurat kjøpt symaskin til kjæresten, så da passer det fint med en sypakke ....


GRATULERE TIL BEGGE VINNERNE !!!

Her hos meg har jeg altfor mange "gode ideer" ....
Begynner stadig på nye prosjekter, uten å gjøre ferdig det jeg begynte på i forrige uke

Trøsten får være at MYE blir fort ferdig når jeg kommer i gjøre-ferdig-modus
- strikkedokke, sjal, selbuvotter, sokker, ullbukse + + + +

I dag er det -5 grader og litt vind - 
så i kveld blir det ikke joggetur, BARE strikking!

- Sidsel -

4 kommentarer:

  1. Tusen, tusen takk! Kjempekoselig!

    Hilsen Beate M B :-)

    SvarSlett
  2. Både i å Hilde e skuffa over vi ikkje vant denna gangen. Kommer sterkere tilbake seinere =)

    SvarSlett
  3. HELDIGGRISER..
    Gratulerer til begge

    klem fra Lill

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails