Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


26. februar 2012

Vinterferie på hytta

Siste helga i vinterferien måtte vi bare ta oss en tur på hytta ....

Vi roer ned og tar ferie på en helt annen måte når vi er der


Vi er mye ute - går på tur i fjæra, til butikken eller bare rusler rundt og tar bilder

Det blir lange strikkedager for mor - mens ungene leser, spiller spill og bygger lego


Akkurat nå strikker jeg en barnejakke - fra PT design 
Denne skal vi ha i butikken hvor jeg jobber - som modell
Mye mønster - men faktisk gøy å strikke ....

Det blir heldigvis tid til litt strikking i dag også - innimellom klesvask og klargjøring til ny uke

Ha en fin søndagskveld!

- Sidsel -

4 kommentarer:

  1. Fint bilde fra fjæra..kan tenke meg dere har kosa dere på hytta..og den fine jakka du har fått strikka...unikum du :)

    SvarSlett
  2. Så artig med mønster :) Likte naturbildet.

    Jeg har forresten fått fjernet den bekreftelsen som hadde sneket seg inn i kommentarfeletet mitt. Måtte tilbake til gammelt grensesnitt for å fikse det...

    Men hadde ikke du gjort meg oppmerksom på det, er det ikke sikkert at jeg hadde oppdaget at den var der med det første...

    SvarSlett
  3. Lekker jakke i fine farger! Inspirerende med modeller i butikken, så det blir nok flere som vil strikke denne. God søndagskveld!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails