Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


22. mars 2012

Alpelue

Ble inspirert av Marte Helgetun sin alpelue
og tenkte jeg ville prøve dette mønsteret som ligger gratis på hennes blogg

I mønsteret er lua strikka i BabySilk - et garn jeg ikke hadde i garnkista
Derfor brukte jeg noe bomullsgarn jeg hadde liggende - og en tynn tråd med mohairgarn


Etter at lua var ferdig, så jeg at den var litt for vid i vrangborden
Derfor plukka jeg opp masker nederst på vrangborden og strikka den litt bredere - 
samtidig som jeg felte noen masker

Lillesøster var strålende fornøyd med lua, som var både myk og varm
Tror nok det blir flere av denne - med litt færre masker på vrangborden ....

Nå er enda en lue på pinnene - MFK-lue denne gangen

- Sidsel -


1 kommentar:

  1. Kjempesøt lue, Sidsel. Hun kledde den så godt lille snuppa.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails