Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


3. mars 2012

Hals i bursdagsgave

Storesøster vil gjerne gi hjemmelagde gaver når hun skal i bursdag
- og denne gangen stikka jeg en hals i Puno ...


Hun måtte selvfølgelig prøve den på - for å se om den var stor nok


Puno er et mykt garn i alpakka og ull som egner seg godt til halser ol.
Her har jeg lagt opp 110 masker på p.7 - og strikka rundt og rundt med striper

Innimellom alle andre strikkerier - fikk jeg strikka en lue til far også ....


Siden han ikke var hjemme - stilte storesøster som modell her også

Nå er det tilbake til montering av jakke 
- håper jeg får vist den fram her i morgen ....

- Sidsel -

3 kommentarer:

  1. Nydelig fin hals og enda finere jente.Produktiv på flere måter du, spøteserina.:)

    SvarSlett
  2. Den halsen var skikkelig fin, har du bare strikket rundt og rundt? Eller brukt mønster.

    SvarSlett
  3. Kan tenke meg det var kjekt å få ein sånn fin hals i gave.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails