Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


7. mars 2012

Fin strikkejakke-modell

Her kommer et bilde av jakka - helt ferdig med knapper og det hele

Nå henger den i utstillingsvinduet hos Husfliden i Molde (hvor jeg er så heldig å få jobbe)
OG allerede første dagen den hang der, var det flere som likte den -
og faktisk ei som kjøpte garn og ville strikke den !!!

Nå er jeg godt i gang med nye strikkeprosjekt - lue, kjole og jakke ....

Ha en fin strikkekveld!

- Sidsel -


7 kommentarer:

  1. Jakka er skikkelig flott!! Ikke rart folk legger merke til den!

    SvarSlett
  2. Å, den var nydelig! Flotte farger og lekkert mønster - et blikkkfang!

    SvarSlett
  3. Den var kjempefin:) synd jeg ikke har noen småjenter jeg kan strikke den til.

    SvarSlett
  4. "Se den fine jakka mamma!" var kommentaren da 2-åringen klarte å komme seg inn på bloggen av seg selv :D Skikkelig fin var den!

    SvarSlett
  5. Veldig søt jakke i flotte farger. :-)

    SvarSlett
  6. Den jakka var bare nydelig!!!! Båder mønster og farger:-)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails