Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


6. mars 2012

Lille Hasse Hare

Oppskriften fant jeg i Arne og Carlos` Påskebok


Og lillesøster jubler over enda et kosedyr i samlingen -
Den fikk ganske snart navnet Lille Hasse Hare (etter barnesangen)
Her er den "på pynt" oppi blomsten min .... hun pynter stadig med bamser og dukker rundt omkring

Jeg er ferdig med barnejakka, men glemte selvfølgelig å ta bilde av den før jeg tok den med på jobb
Skal prøve å få knipsa bilde av den i morgen

Bildet under her - er det min mor som har malt


Besøk gjerne bloggen hennes

- Sidsel -




1 kommentar:

  1. Skjønn, harepus..Velkommen nedover til helga, da kan du kvile hendene og vetet ditt litt :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails