Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


1. mars 2012

NYE BØKER - til inspirasjon og underholdning

Fant denne morsomme boka hos Narvesen til bare kr 149,-


Har allerede begynt å strikke påske-haren 
Den er så søt at den kan brukes til å leke med hele året
Vet ikke om det blir noen strikkede påske-egg, det vil tiden vise .....

Har benyttet meg av årets mammut-salg i år også  ....


Den minste av dem kan være med i veska 
- men de to andre, i murstein størrelse - passer nok best å lese hjemme i sofaen

Nå er det tilbake til strikkemodellen - bare noen cm igjen på den 2. armen, så er det montering
Gleder meg faktisk til monteringen - ikke ofte det!

- Sidsel -

2 kommentarer:

  1. Vi har tydeligvis like hobbyer - strikking og lesing ;-). Jeg har vel ca. 10 bøker som venter å bli lest... Må bare først få unna flyttingen, før jeg begynner med bøkene - ellers er det STOR fare for at det tar en evighet før alle tingene er på plass ;-).

    SvarSlett
  2. Jeg har nok sett større macho-gutter enn de to med strikkeboka. Nei, nå går jeg ut og høgger ved eller mekker bil, eller noe sånt!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails