Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


15. mars 2012

Pute med bestemor-ruter

Fikk bestilling på en pute med bestemor-ruter 
Og etter litt leiting i garnkista, fant jeg hele 12 ferdig heklede lapper
Så da var det bare å sy dem sammen, hekle kant rundt - 
og feste dem på et putetrekk

Ble jo riktig så fin, denne ...

Må også vise frem skjerfene storesøster og en venninne har laget

Litt hvitt lerrets stoff ble til to trekanter - som jeg sydde sikk-sakk rundt
Jentene dekorerte med sjablonger, tekstiltusjer og glitter-penner

Ser ut som det er "peace, love and stars" - som teller der i gården .....

- Sidsel -



3 kommentarer:

  1. Den fine puta...men du har vel restegarn i haugevis, du. Her kastes "desverre" etterhvert.Kanskje jeg skal samle litt isteden :)

    SvarSlett
  2. Så flott pute du har laga. Har òg slike planer for mine garnrestar, men kjem liksom aldri i gang :)

    SvarSlett
  3. Herlig! Flott pute og herlige farger. Morsomt å se at datteren også liker å holde på med slike ting :-)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails