Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


29. mars 2012

Snart påske - husk strikkevett-reglene

Har du kjøpt inn nok garn til påska?
Har du skrevet ut mønster i to eksemplarer? (i tilfelle appelsin og kakao søl)
Har du pakket med ALLE pinnene? (Legger du igjen noen, er det garantert de du trenger)


Tror jeg skal ta med meg disse 3 påbegynte prosjektene og avslutte dem
- en hals med "nedslepp"-masker, et jakkeerme og et sjal -

Garnnøstene fra Pickles er til et nytt prosjekt - som IKKE skal påbegynnes før de andre er ferdige :-)

Kom over disse Strikkevettreglene på FB
For oss strikkere er nok disse reglene mer nyttige enn Fjellvettreglene


Ha en fin kveld - med eller uten strikkerier ....

- Sidsel -

7 kommentarer:

  1. Å kjære folk, nå fikk jeg meg en god latter. Noe så morsomt.....Lenge siden jeg hylte sånn...ha ha :)

    SvarSlett
  2. Strikkevettet er på plass! :)

    SvarSlett
  3. Men du glemte strikkevettregel nr. 10 og nr. 11, Sidsel:

    10. Gå ikke på limpinnen
    11. La deg ikke fange i garnet

    SvarSlett
  4. Vært å kjøpt litt garn jeg å idag. Må ha litt i styre med i påskeferien. Men må få ferdig jakka mi først, stolpene igjen.

    SvarSlett
  5. Hahaha!!! Denne var herlig :-) Kjenner meg veldig igjen i dette...har vel egentlig bommet paa nesten alle dette aaret! Men men, man laerer vel etterhvert.. (ps: jeg tror kanskje jeg maa videreformidle denne :-))

    God paaske!

    Klem Wibi

    SvarSlett
  6. Hahaha :-) !! Denne skal vises til damene i morgen kveld, når de kommer hit for å ha håndarbeidskveld :-) ! Jeg må starte noe nytt til påsken. Må bare først sjekke hvilke pinnestørrelser jeg har i trepinner, slik at jeg får strikketøyet med på flyet som HÅNDbagasje ;-)...

    SvarSlett
    Svar
    1. norwegian og sas godtar stålstrikkepinner også, nå .....

      Slett

Related Posts with Thumbnails