Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


13. mars 2012

Sommerlig tunika

I dag sludder det ute, og jeg sitter inne og planlegger sommeren
Vi skal ikke i mindre enn 3 bryllup i sommer, 
så det blir litt reiseplanlegging

Har planer om å strikke en kjole som lillesøster kan ha i bryllupene
- og begynte på denne i Sumatra bomullsgarn (mønster fra PT)
Synes hullmønsteret ble for grovt til finkjole - så jeg avsluttet den i tunika-lengde
Istedet for å strikke 3/4 ermer i hullstrikk på denne - hekla jeg bare rundt kantene


Egentlig liker jeg mønsteret og fasongen veldig godt 
- så det kan være jeg prøver med et tynnere garn og en størrelse større

Nei, nå er det brødbaking og middagslaging
Viktig å være ajour til kvelden - for da skal det strikkes ....
(en ny strikkemodell på pinnene)

- Sidsel -


2 kommentarer:

  1. Lillesøster blir nok fin i den lekre tunikaen!

    Ha en fin tirsdagskveld!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails