Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


2. mars 2012

SØTE HAREPUSER


Se på denne søte harepusen .....


I går og i dag har storesøster Emilie og to venninner strikka iherdig på hver sin hvite lapp ....


.... og strikking var faktisk gøy, når de satt sammen og prata og strikka ....


Se på dette flotte resultatet - søte harepuser ....

Under følger beskrivelsen jeg fant på nettet 
Vi la opp 30 masker og strikka 30 riller på våre lapper


Ikke noe HOKUS POKUS - faktisk ganske enkelt ...
- og passe vanskelighetsgrad for jenter på 10-11 år ....

- Sidsel - 

4 kommentarer:

  1. Noe så nusselige harepuser da. Kjempefine. Og så artig at jentene har lært seg å strikke. "Eple faller ikke langt fra stammen", ser jeg.

    SvarSlett
  2. Godt å se at påskeharen er kommet i hus ;-)

    SvarSlett
  3. Kjempesøte! Kan tenke meg de var fornøyde med egen produksjon, det er noe eget med det å mestre.

    SvarSlett
  4. Så skjønne! Låner med meg beskrivelsen og kanskje 11 åringen min vil strikke ein sånn :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails