Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


14. mars 2012

Stripete lue

- Mamma, jeg trenger en tynnere lue - en som ikke klør
Helst en blå med grønne striper - litt smale striper, sånn ca 1 cm .....

Veldig greit med en slik bestilling - da er det bare å sette seg ned å strikke
Og mottaker er veldig fornøyd med resultatet
- DET er jo det viktigste ......

Ha en fin kveld, med eller uten strikketøy!

- Sidsel -

5 kommentarer:

  1. Kjempefin lue. Fine farger han har tatt ut...

    SvarSlett
    Svar
    1. kjekke gut som veit kordan han vil ha det

      Slett
  2. Mer kronket kan vel ikke ønsket ytres :) Her i huset er det veldig viktig at ting ikke klør...og da er det jo uheldig at jeg stortsett kun bruker fritidsgarn når jeg strikker noe.. For det synes selv jeg klør!
    Ønsker deg og dine en kløfri helg :)

    SvarSlett
  3. Må si du er driftig. Stadig nye strikkeplagg her:) vært litt treg med strikkinga i set siste jeg. Holder på med en babyjakke. Lua var iallefall veldig fin. Hvilket garn har du strikket i?

    SvarSlett
    Svar
    1. lua er strikka i pt5sport, superwash ull, forsterka med litt nylon. Veldig greit garn til unger som "klør"...

      Slett

Related Posts with Thumbnails