Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


25. april 2012

Hello Kitty- lue




Lillesøster skulle i selskap til en liten venninne 
- og da benyttet jeg anledningen til å prøve meg på denne lua
Mønsteret fant jeg hos Hekleguri 
- men måtte gjøre noen tilpasninger siden jeg ikke hadde riktig type garn


Lillesøster var ikke helt sikker på om hun ville gi den bort - 
men hun fikk prøve den på - og jeg måtte love å lage en slik til henne senere

Lurer på hva jeg skal strikke på i kveld?

- Sidsel -

1 kommentar:

  1. Skjønner godt at lillesøster nølte litt med å skulle gi denne flotte lua bort, det hadde nok lilletuppa her i huset også gjort :)
    Ønsker deg en fin kveld!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails