Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


14. april 2012

NÅ er det nok lilla for en stund .....

Jeg er visst VELDIG glad i lilla - og i vinter har det blitt mange lilla strikkaplagg


Lillesøster ønska seg hals - siden alle de store har det
Her har jeg brukt mykt alpakkagarn fra restelageret mitt


Dette sjalet er strikka på bestilling - av Baby merinoull 
Jeg strikka på mye tykkere pinner enn anbefalt - og brukte nesten to nøster på dette
Det ble lett og luftig - samtidig godt og varmt

I det siste har jeg strikka av GRØNT
Skal prøve å få tatt bilder og legge det ut i morgen .....

Ha en fin lørdagskveld - DET SKAL JEG

- Sidsel -

Endelig har jeg fått tilbake kamera fra service 
- så nå skal det bli noe annet enn mobilbilder her inne

7 kommentarer:

  1. Nydelige lillesøster! Jeg glømmer nesten å si at halsen er fin. Lekkert sjal også! Veska på forrige innlegg må nok sies å være et vellykka samarbeidsprosjekt. Kjempefint!

    Riktig god søndag!

    SvarSlett
  2. Jeg er også kjempe-glad i lilla, synes jo det er morsomt å strikke i farger man liker selv - så skjønner godt at det har blitt en del lilla på pinnen hos deg :)
    Og det sjalet der så bare deilig ut...og selvfølgelig fargen likeså.
    Ønsker deg en fin'fin søndag!

    SvarSlett
  3. For ei nydelig jente du har! Syns hu likner litt på rante Monica, jeg....?Og nydelig sjal og hals! Klem

    SvarSlett
  4. Nydelige lille gull!! Deilig hals.

    SvarSlett
  5. Nydelige er de, både lillesøster, hals og sjal :)

    SvarSlett
  6. Knallskjønn lita lurejente ;)

    SvarSlett
  7. Nydelige fargar både lilla og grønt :))

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails