Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


20. april 2012

Prøver å rydde i restegarnet

Jeg har ei gammel kamferkiste i stua - arv fra mormor og morfar
I den har jeg garn fra prosjekter som akkurat er avsluttet 
Nå var det på tide å rydde i denne, siden den var så full at lokket ikke gikk igjen


Under senga på soverommet fant jeg to storeposer med mer garn -
og da bestemte jeg meg for å sortere i kasser
MEN så kom det store spørsmålet - hvordan sortere??


Etter kvalitet, merke eller tykkelse???
Etter litt grubling, ga jeg opp - og la alt garnet tilbake - i vilt kaos
Jeg vet jo ikke hva jeg skal bruke det til engang.......

Strikker heller på kjolen til lillesøster - som skal være ferdig til 17.mai ....

Ha en fin fredag - med eller uten garnkaos 

- Sidsel -

1 kommentar:

  1. Jeg har sortert det etter samme merke. Tør ikke blande ulike garnsorter... Så derfor er det veldig praktisk for meg å sortere etter merke synes jeg.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails