Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


8. april 2012

Strikka og tova veske

Denne gangen har storesøster og jeg samarbeidet om et prosjekt


Storesøster ønsket seg ny veske - og jeg foreslo hun kunne strikke en
Jeg lovet også at jeg skulle hjelpe henne, slik at hun ble ferdig i påska

Bunnen er rillestrikket og veska er strikka rundt
Opplegg, felling og øking sto jeg for - men strikkinga ellers, fiksa storesøster greit selv



Noen heklablomster og en fin knapp pynter opp veska

Veska er strikka av 3 nøster vamsegarn - og etter mønsteret Strikk og tov 8 - fra Rauma

Jeg selv har strikka en hals til lillesøster (som har vært mye i bruk) 
- et sjal som må blokkes når jeg kommer hjem
og knappekanter på ei jakke til meg selv (montering ellers gjenstår)

Bilder kommer ......

- Sidsel - 

som snart er på vei hjem fra påskeferie

3 kommentarer:

  1. For en fin veske - artig når barna viser interesse for våre hobbyer :) Synes du har vært produktiv i påska jeg, når du forteller hva du har fått gjort. Jeg har hekla litt, men ingenting som er ferdig enda :)

    SvarSlett
  2. Gratulere med dagen fru Kreativ, og takk for deilig kake og kaffe.
    Så fin veske da,og den nydelige fargen. Kjempefin. God tur hjemover i morgen.

    SvarSlett
  3. Så flott veska ble. Kan tenke meg det er en fornøyd frøken som skal bruke den fremover.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails