Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


29. mai 2012

Strikka bolero og hekla pompadur

Jeg fikk både strikka og hekla i pinsa - 
og gjort ferdig noen prosjekter


Denne boleroen er til meg selv - strikket etter et Drops-mønster
Valgte å strikke den av Babysilk fra Du store alpakka 


Tror denne skal bli fin utenpå en sommerkjole


Har også hekla en pompadur av bomullsrestegarn
Mønsteret til denne er PT design
Har også laget en som vi skal ha utstilt på Husfliden i Molde
(bilde kommer i morgen)

Nå er det middagstid - med Tikka Masala på menyen!

- Sidsel -

5 kommentarer:

  1. Kjempe fin bolero. Er endelig ferdig med William sin vest til bryllupet jeg å, men jeg har altfor stor tro på meg selv. Alt blir desverre ikke like fint med meg da.Men men, håper ikke noen går for nær å ser. hehe

    SvarSlett
  2. Boleroen var kjempefin:) Stilig pompadur også! Fin måte å bruke opp alt restegarnet på :)

    SvarSlett
  3. Fin bolero! :) Har en plan om å strikke meg bolero etterhvert jeg også.

    Kjekk pompadur. Jeg liker sånne fargerike prosjekter.

    SvarSlett
  4. Nydelig bolero! Den kom mye finere frem hos deg enn i oppskrifta!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails