Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


20. mai 2012

Endelig utevær .....

 ..... og jeg har vært ute i hele dag, men glemte helt å ta bilder - før nå klokka 20.30 ....


Kan ikke skryte av så høye temperaturer, 
men sola varmet da litt mens jeg jobbet


Alle bed ble luket, og fylt opp med jord og veksttorv


Terrassegulvet fikk gjennomgå med rens og skurekost 
- så nå håper jeg bare på tørt vær så jeg får beisa også ....


(har et gulv til som skulle vært tatt .....)
Dette flotte trauet, fant jeg på et bål - så da var det vel greit å ta  redde det ???
(det synes i allefall jeg!)

- Sidsel -

3 kommentarer:

  1. Så deilig å få ordnet i hagen. Det gjorde jeg igår også. Idag er det maling av hus som står på programmet:) Ha en fin dag.

    SvarSlett
  2. Ja, du er flink, Sidsel. Du får vel bryllupsgjester snart. Fint påskudd, så fikk du gjort våronna.Her er det kjempeflott og varmt i dag.Har kjøpt kasser til terrassen, så i morgen blir det våronn her ååå...

    SvarSlett
  3. Ikke så sommerlig temperatur enda, men lyst nesten hele natta. Nå skal det visst komme.
    Ha ei flott maiuka:-)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails