Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


16. mai 2012

HIPP HURRA for .....

.....Plantasjen.....
- som selger billige tresko -


- både lillesøster og mor fikk flotte tresko for en billig penge -
Noe jeg ikke har hatt siden barndommen.....


De er OR`NTLI røde også .....


Selv om jeg ble overbegeistret av treskoene
- klarte jeg å få med meg litt blomster også

Og i år - tror jeg faktisk jeg er i rute.....


..... jeg har bakt kake, strøket flagg, kjøpt dress til mann og barn, kjøpt kjoler til jentene ....

- men til meg selv....... jaja, jeg får se om jeg finner noe bakerst i skapet ....

Ha en fin og rolig 16. mai.......

- Sidsel-

2 kommentarer:

  1. Hei! Ramlet inn på bloggen din her i dag og har sittet og lest masse. Ja, dette var virkelig et kreativt hjørne ;) Du er jo så god, så kreativ og med masse bra påfunn! Jeg likte meg "her inne" på bloggen din - og ville i grunn bare legge igjen en liten hilsen til deg! :) Håper 17 mai ble vel overstått og at du i dag har en fin dag. Kanskje er du som meg, litt sliten etter hele gårsdagen...Uansett - god helg til deg :)) klem

    SvarSlett
  2. Flotte tresko, ja. Har prøvd de.Kjempegode. Husker mormor(din oldemor) hadde slike på hytta, men mistet den ene i elva, he he...

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails