Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


5. mai 2012

Jada, jeg stikker fortsatt...

Plutselig var jeg veldig fraværende på bloggen .....
Jeg strikker hver dag - men blir liksom ikke ferdig med noe ....


Denne jakka er strikka i Rauma 3 trådsgarn etter et mønster fra Rauma
Jeg begynte på høsten en gang - så ble den liggende mens jeg lagde julegaver 
- og så ble det gjort ferdig i påska 
Knappene ble sydd i nå i kveld - og DA kunne den av bildes og blogges


Strikkeren sjøl, liker ikke å bli avbildet........

Et prosjekt mindre i kurven - kanskje det motiverer til å gjøre ferdig flere???

Ha en flott strikke-lørdag!

Sidsel

2 kommentarer:

  1. Takk for at du deltar i strikkespinns lykkeutfordring. Nå har jeg endelig fått deg med i blogglisten også så da kommer jeg igjen. Ha ei god helg:-)

    SvarSlett
  2. Så fin! Den satt veldig fint på! :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails