Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


26. mai 2012

SE, hva jeg fant .....

En av søstrene mine har pakka og flytta - 
og satt igjen mange kasser med ting hun ikke ville ha med seg
Jeg fikk forsyne meg - og det jeg ikke ville ha, kunne jeg levere til et loppemarked
OG se hva jeg fant .....


Min mors gamle skinnveske/ bag ......

For en LYKKE !!!

Jeg vaska skinnet forsiktig - og satte det inn med lærbalsam
Bunnen var trukket med hvitt stoff som var svært skittent  - men det var jo lett å fikse



Glidelåslomma inni var intakt - men glidelåsen svært treg
Dette løste jeg ved å sy en ny lomme, med to rom
Et med og et uten glidelås
Denne lomma sydde jeg fast i den gamle


Veska er allerede tatt i bruk - og den er såpass stor at den rommer ALT jeg trenger å ha med
(inkludert strikketøy og kamera!!)

Tror jeg må ta flere dypdykk i de kassene iløpet av pinsa

GOD PINSE - den skal nytes utendørs, for min del



3 kommentarer:

  1. Hahaha!!! Fy, den ble kul ja... Nesten verdt å rote gjennom hele flyttelasset mitt, da du fant denne... ;)

    SvarSlett
  2. SÅ kul! Det gjorde seg virkelig med blomsterstoffet inni.

    SvarSlett
  3. Du er bare så kreativ og flink! Det ble kjempefint!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails