Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


5. juni 2012

Sommerregn og nytt sjal

 Vi kan ikke sitte inne hele tiden, selv om det regner -
så støvler og regntøy er flittig i bruk


Alma og jeg måtte ut å se på hestene som går på jordet utenfor huset vårt
De er litt skumle, sa hun - for de har SÅ store øyer - og de SER på deg ....


Hagen står i full blomst - så jeg må ut og nyte den litt også


Innimellom strikkes det - lysegrønt sjal til Emilie
Mønsteret er fra heftet Pt 103 - strikket i Pandora (bomull) og Plumet (mohair)


Sjalet skal brukes utenpå en sommerkjole - 
men det kan også brukes som skjerf

Nå har jeg bare 3 viktige strikkeprosjekter igjen - men har faktisk mest lyst å SY .......
Ja, ja - får se hva det blir til ......

- Sidsel-

6 kommentarer:

  1. Nydelig sjal du har laget til din datter :) Og nydelig farge du har brukt. Ha en flott uke videre :)

    SvarSlett
  2. Hei på deg!!

    Så fint sjal♥ å så søt jente forran hestene da, hihi.. hester ER skumle dyr da ;)

    Takk for koselige ord på slanke innlegget mitt - jeg spiser lavkarbo enda ja, det har jeg gjort hele tiden, men det siste året har bydd på mange utskeielser og fristelser.. har vært mange konfirmasjoner og andre familiegreier som har ført til at det er vanskelig å kommer tilbake i gode rutiner mellom hver gang. dette skal jeg skrive litt mer om på bloggen en av dagene, litt mer utfyllende kanskje, om det er av interesse?

    Ha en fin helg -
    KLEM JATTE♥

    SvarSlett
  3. Hei. Så fint det sjalet var. Har ikke prøvd på det før jeg, men har ei som har lyst på. Ønsker deg en fortsatt god helg.

    SvarSlett
  4. Nydelig sjal til ei nydelig jente !Åsså Amla da.. hællenussen..klem fra ei gammal "rypetante":)

    SvarSlett
  5. Her hos oss kan man gå ut i shorts i det ene minuttet, for så å måtte skifte til regntøy og varmere klær i det neste.. Frustrerende, men man må vel bare ta det man får :) Nydelig sjal du har strikket! Jeg er så vidt begynt på et sommersjal til meg selv. Men det blir nok ikke ferdig denne uken ;) Ønsker deg en flott uke!

    SvarSlett
  6. Åhh...dette var nydelig:)
    klem fra Lill

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails