Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


16. juni 2012

Veske på bestilling

Der ble det jammen sydd en veske til ......
Denne er litt større enn de andre jeg har laget -
en "voksen" variant


Denne har også en glidelåslomme på utsiden


Inni veska er det ugler ......
Og det beste med hele veska er at den kan brukes på begge sider .....

VIPS - der var sy-lysten over for denne gang - og jeg er vendt tilbake til garn og pinner
(passer egentlig best å ta med på ferie også)

Lørdagshilsen fra

- Sidsel -

2 kommentarer:

  1. Stilig veske du har sydd. Dumt jeg kjøpte ny i går.

    SvarSlett
  2. Kjempefin og praktisk!
    Får plass til mye oppi den:-)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails