Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


12. juni 2012

Vesker og penge-pung

Jeg har lært meg det nå - 
når jeg syr noe til jentene mine, bestiller de straks noen flere - til venninnene sine


Jeg sydde først en veske til lillesøster - lik den til venstre,
også bestilte hun to til, da ......


Har også lært meg triksene hvordan jeg lett kan sy en glidelås-pung med fôr
Denne skal lillesøster ha til pengene sine 
- hun samler nemlig på gullmynter, og tar alle hun finner ....

Har fri idag - og benytter dagen til strikking
Tenk om jeg kunne bli ferdig med noe snart ......

- Sidsel - 


4 kommentarer:

  1. Ikke rart det blir etterspørsel av sånne fine saker:-)
    Kjempesøte vesker, flinke du!

    SvarSlett
  2. Lager du på bestilling til andre også? :) Jeg betaler gjerne for en slik liten veske med campingvogner på. Må ikke være veske heller, forelsket meg i fargene og vognene. Perfekt for campingvognen vår :)

    SvarSlett
  3. FLOTT FLOTT FLOTT
    fin og kreativ god dag ønskes:-)

    SvarSlett
  4. Så flotte - både vesker og glidlåspung :) God, kreativ helg!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails