Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


26. juli 2012

Fasinerende revebjeller

Ett døgn hjemme, var nok
Jeg var ikke i "hjemme-modus" enda
Mannen og de eldste barna fikk være hjemme - jeg og de yngste reiste på hytta


Vi er heldige å ha hytte bare 1,5 time hjemmefra
Rolig og fredelig sted - hvor både barn og voksne trives


Så fredelig og stille at jeg nesten ikke trengte å strikke .....
Masse fine (men giftige) revebjeller vokser rundt hytteveggen


Ungene koste seg ute hele dagen - i sjøen, i skogen og på verandaen med togbane ......
Mor kunne lese - strikke - eller gjøre ingenting

Nå er jeg hjemme igjen - klar for rolig helg (etter husvask og klesvask som skal taes i morgen)

- Sidsel -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails