Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


16. juli 2012

FERDIG - med sokk nr 2

Det var egentlig ikke så ille - det var bare å komme i gang ....

.... så nå har jeg TO sokker
Strikka i alpakkagarn, noen rester jeg hadde liggende
MEN jeg har hatt sokkene på i en halv time - og nå er de 2 nr for store .....
Putter jeg dem i vaskemaskina, blir de nok 2 nr for små .....
Tror jeg skal holde meg til sokkegarn heretter


Sol og blå himmel i dag - og stranda lokket
Men mens vi var inne og spiste litt - ble himmelen svart, og regnet øste ned
Nå sprekker skylaget opp og himmelen bli blå igjen - håper vi får se mere til sola også

- Sidsel -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails